Summa sidvisningar

Translate

måndag 12 april 2010

Genom kärlek får man vingar..







Min stora tös låg på sjukhuset i några dagar och där i  present butiken hittade jag så söta skyltar,svårt att välja...
Men denna med änglar fick följa med hem.

Bloggandet ligger lite i vila för tillfället...kameran tog en weekend resa till Stockholm över påsk med lilltösen.
Nu är det trädgården som gäller för min del.
Vi håller på med att inhägna hela baksidan av huset så att vovvarna kan få springa lösa.
Sen är det trädgårdslandet som ska fixas iordning,snart dax att sätta potatisen =)
SEN kanske jag får tid till mina målningsprojet (och det är inte lite det!!)

Hoppas solen skiner hos er läsare idag....
Här har dom lovat 15 grader,så i eftermiddag ska vi damma av grillen *jippiiii*

Inga kommentarer: