Summa sidvisningar

Translate

onsdag 29 september 2010

BLOGGEN 2 ÅR!






Oj vad tiden gått fort! 23 september fyllde bloggen 2 år!!
Vill tacka er alla som kikar in hos mej.
Nån liten komentar då och då förgyller en hel dag.
Visar några bilder från badrum,kök och grov entre`..
Jag och "lillan" var i skogen och plockade lite ljung.
Hon hittade även en söt liten gran hon ville ta med hem,men jag tyckte det var en aaaning för tidigt!
Får nog vänta åtminstone 1 månad till.
Nog för att jag redan börjat skriva upp en liten "att göra" lista innan advent (vet att jag e lite knäpp)

Men tiden går som sagt fort och snart är vi där =D
Har haft så underbara soliga dagar hela veckan,så igår åkte jag tom ner cabbat hem från stan. Man får passa på när solen tittar fram ;)

Ha det gött!  Kram Sari

5 kommentarer:

Hem ljuva hem sa...

Grattis till dina 2 år..tiden går fort när man har roligt. Jag har haft min blogg ca 6 månader men det känns mycket längre, trodde aldrig att jag skulle börja blogga men nu är jag fast. Kul att träffa på så många härliga inredningstokige människor på samma plats, ge och låna ideer av andra. Jag som utbränd har hittat ett andningshål här på bloggen, där kan jag slappna av och blogga i min egen takt.
Härligt med ljung, jag har inte kommit så långt ännu för sommarblommorna fortsätter att blomma så fint så de får hänga med ett tag till.
Jag ser fram emot advent också..härligt med all julstök och piffande i hemmet.
Kram Anneli

Possumamma sa...

Onnittelut 2-vuotiaalle! :)

Niin, ja mukavaa syksyä!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Ville bara säaga heeej, då jag smugit runt lite här:-) kram Hillevi

Unknown sa...

Hejsan!!! Den krukan har jag fått av svärmor,hon brukar komma hit med en massa roligt ibland..:)..Önskar dig en mysig kväll..Kram/Annelie

Penseldraget sa...

hej
första gången här o hälsar på =) grattis till dina 2 -år, vilken söt inspirerande blogg du har ...ska kika vidare och återkommer säkert
kram pia