Summa sidvisningar

Translate

fredag 7 augusti 2009

Fru shabby chick












Maken kom hem från jobbet härom kvällen, och vad fick han syn på?
En shabby chick fru!! GAMMAL,SLITEN OCH VITMÅLAD ;)
Jag hade målat stolar,hyllor ,skåp och allt möjligt jag hittade som bara låg och skräpade, iklädd i shorts!
Resultatet blev ju naturligtvis VIT FÄRG på händer,armar och ben!!(fattar inte hur jag lyckas KLADDA så?)
Fanny och "mini" ( Josefin) hade nog roligt ihop igår..
Tror att lillan kom på att det nog inte är så tokigt att JOBBA lite och tjäna pengar!
Tjejerna började med dörrarna till blivande gäststugan( till vänster) och bastun (till höger)i mitten är det pannrum som ska döljas med vägg.
Senare på kvällen satt dom och myste med dom nya familje medlemmarna,2 stycken marsvin, som MR Big inte ens vet om *hihii*.
Han fick en liten vink igår att det var ett Zoo i lillans rum, men han trodde nog att vi bara skämtade!
Jag har oxå gjort lite nytta.Kokat saft och bakat tigerkaka och hallongrottor.
Ny ska huset städas och sen ska jag ut och fortsätta med min målning./ TREVLIG HELG!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Attans vilken fin blogg du har mamma! P & K

Possumamma sa...

Hih, täällä kanssa toinen shabattu leidi;D Ja kohta on taas lisää maalia vähän joka paikassa, kun lähden tekemään eteiseen hyllyä; ruskeaa alle & luonnonvalkoista päälle, ja sitten hiotaan...

Pitäisi itsekkin tehdä tiikerikakkua, en edes muista, että milloin olen tehnyt viimeksi! Kun laittaa sen ruskean taikinan joukkoon Marianne -karkkeja, niin tulee tosi namia:P Ihana toi sun 2-kerroksinen leivosteline!

Ja nyt maalaamaan!

P.S.Vieläkö on maalia jäljellä, vai joudutko lähtemään maalikauppaan;D hih!