Summa sidvisningar

Translate

torsdag 27 augusti 2009

Lite av varje...


Småttingarna har nu öppnat sina knallblåögon ..Dom bli ju bara sötare för varje dag!Lillans lilla "tjockis" fräste åt mej idag när jag var och tittade till dom. OJ!!! VAD RÄDD JAG BLEV!!*fniss* Jajaa dom KAN ju få tro att dom e kaxiga dom små liven...
Sen var jag o gubben på Biltema i Skövde och skulle köpa bromsbackar och stötdämpare till min bil.Men innan vi ens kom fram till bildelarna så hade vi TVÅ kundvagnar proppfulla!!! ( då hade jag handlat 4 block och suddigum + lite pennor!?)
Hittade till bildelsavdelningen iaf.Stog vid bromsbeläggen och då dök min son upp =)Kul! Och sen kom svärsonen + en kompis till hela gänget...jag hade plockat på mej bromsbackar fram + bak,sen säger sonen att jag måste ha monterings sats oxå...(??Okey...) + att han undrade om jag slitit ut dom i fram redan efter 2 veckor sen han bytte dom!!(BIMBO!!??)La tillbaka dom till fram och sen hittade jag efter ett jäkla letande stötdämpare.YES!! Bäst var att knalla fram till sonen o gänget o fråga om jag behövde monteringssats till dom oxå? NÄE bara domkraft,lite verktyg o ett glatt humör sa dom! Stackars Janne..ok svärsonen känner mej..men den andre killen!! (skäms) Morsan/ svärmor i ett nötskal = YR HÖNA!! Tankar tvättar bilen och sen e det bra!

2 kommentarer:

Fanny sa...

Så söta ^^

Hanna sa...

Åh så gulliga.
Hanna