Summa sidvisningar

Translate

söndag 9 augusti 2009

Shabby chick ( = shabba labba ???? )

Min söta lilla svärson är väl för go eller?
Han o tösa har fått en byrå av hans bror som dom har tänkt att ha i badrummet.
Han sa till tösen min att : Kan inte du SHABBA LABBA den där byrån som din mamma brukar göra med allt? *Hihiii*
Sen hade han visst googlat oxå hur man gör!
Jajaa.... lycka till Fredrik! Annars kommer svärmor och shabbar till byrån ,men då måste jag få lite av Jonnas goda mat oxå om jag ska orka jobba ;)

3 kommentarer:

Anki sa...

Haha...det är klart han ska shabba!
Annars är ju du bra på det...du får väl rycka in om det går åt skogen *fniss*

Ha det gott & kramis! Anki

faster atta sa...

Åhh, hoppas att de lyckas med byrån!!!
Läste din historia om badtildan... Skönt att ingen kom till skada!!
Jag syr fortfarande, fast inte lika aktivt som förut... ti-hi..

Unknown sa...

Måste ju bara säga att efter att ha sett byrån på mms foto i min mobil,så är den så gott som färdig "shabbad" Jonna fixar nog till den sista finishen så slut resultatet blir kanon.
Skolan börjar ju på torsdag för den blivande undersköterskan.
Annars får väl morsan titta in nu när storebror varit så duktig och åkt 8 mil o fixat bilen! VILKA UNDERBARA UNGAR JAG HAR!!!