Summa sidvisningar

Translate

onsdag 24 mars 2010

Lurad!


Min äldsta dotter hade köpt sej sååå söta "sten" hjärtan med text och lag dom på en byrå.
Oj vad jag gick och sneglade på dom! Ville ju oxå ha!!
Sen fyllde jag år,och GISSA vad jag fick?
Jodå,likadana som hon köpt redan 2 månader innan jag fyllde =)
Har lagt dom i en betongskål med dekorstenar och ett stenhjärta med värmeljus.





Visar oxå mina nya burkar i trä för kaffe & the,fyndade på Netto igen...29:-styck.
Kul med lite omväxling till porslinsburkarna.

Här har snön smält bort rejält,men tyvärr blir det så jäkla lerigt-Städning varjedag när man har två stora hundar. Lilla Tindra bara växer och växer.Väger nu ca 22 kg!

Nej nu ska jag ut och röja lite på tomten.Sen vill jag köpa lite vårblommor till trappan så det blir fint till påsk.

Tack för att du tittade in hos mej!
Sari

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

De där burkarna skulle vara perfekta (bra pris) för alla skafferi produkter vi har stor användning av då vi har mottfjärilar som är omöjligt att bli av med!
:)

Anonym sa...

detta är Anders som skriver:en av dom sk.hantverkarna.jag längtar efter våren så jag kan hämta garaget!

Njut i din trädgård sa...

Vad gulligt av din dotter! Jätte fina stenar!

pysseltanten sa...

Vilka fina stenar!..Jag ääälskar stenar...=))
O sån där kaffeburk från Netto har jag oxå...hihi..tycker den e jättefin...
Meen du...nu har jag kollat igenom NÄÄÄÄSTAN hela din blogg, o inte hittat några bilder på dina köksluckor som jag blidde så nyfiken på....Dax att lägga ut en bild?..=))))
Glad påsk till dej...
Kraaamizar Git

Gårdsromantik sa...

Så fina burkar - ser precis ut som några jag såg på mässan - men de var inte så bra i pris! :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet