Summa sidvisningar

Translate

måndag 16 november 2009

Tack lilla mamma


















Den söta handuks-kaninen fick jag av mamma 19/7 när jag hade namnsdag.Den har 2 olika klänningar att byta med.Den har hon sytt själv.
Det jag sydde ikväll blev dukar/ överdrag till tvättmaskinen och torktumlaren av mormors gamla örngott.Tyckte det passade bra eftersom gardinen är sydd av mitt gamla babylakan,typ snart 47 år gammalt .
Iår är jag inte nöjd med julgardinerna till köket!! Fattar inte-förra året var jag jätte nöjd.Lillan tyckte det blev bra...men jag funderar på en tur till tygaffären här i byn.Måste ändå handla lite annat( spetsband o tyg till vardagsrumet)
Nu är jag så trött så ögona går i kors! Vaknade med tuppen imorse,som vi inte har...måste vart grannens då! GODNATT

Inga kommentarer: