Summa sidvisningar

Translate

måndag 2 november 2009

Helgpyssel











I väntan på skymmningen och att det var dax att åka till kyrkogården för att tända ljus hann jag med lite pyssel.
Små tavlorna i hallen fick ny färg och nytt motiv.
Hittade gamla tidningar på vinden från 23 januari 1900.
Klippte ut lite gamla annonser och ramade in.
Trevlig läsning för gästerna och så annorlunda stavning vi hade på den tiden.
Sen blev det en helg grupp till matsalsbordet med lite granris och mina sista rosor.

Nu ska jag kika på blocket om det finns några nya fynd ;)

1 kommentar:

Anki sa...

Javisst syr jag hjärtan! Maila mig eller lämna en kommentar bara så fixar jag det om du vill ha!
Men vilka fina tavlor du gjort...och rosorna hade du dom ute...blommar det fortfarande?
Här är det bara kallt och regnigt, brr!

Ha en härlig vecka!
Kram kram!