Summa sidvisningar

Translate

tisdag 3 november 2009

Fick en "ny" matsal idag





















Känns som en nytt rum iaf..
Jag har bytt gardiner inför kalaset på lördag (lillan fyller snart 16 år!)
Sen fick älsklingen ÄNTLIGEN tummen ur..... och satte upp det gamla fönstret ovanför byrån i matsalen så jag fick upp ljusslingan - Gissa om jag är GLAD nu??
Den ville jag inte måla,tycker den passar bäst in i rummet som den är.Dock skrubbad och skurad med såpa så jag fick bort spindelväven mm.Fast det hade ju kanske varit passande nu i Halloween tider?
Dom större burkarna har jag fått av mamma för flera år sen och de andra råkade jag fynda när jag ringde på en annons för 2-3 år sen och åkte för att köpa en spinnrock.


Sen har jag pysslat och grejat med annat oxå + varit i stan och shoppat.Hållit igång sen 6.15 för jag vaknade för engångsskull UTAN värk =).Kommer säkert surt efter imorgon,men den dagen den sorgen.Nu är det bäst att krypa ner i bingen och se en film.Ha det gött i bloggvärlden

3 kommentarer:

Possumamma sa...

Upea toi maustepurkkisarja! Ja mukavaa tunnelmaa muutenkin:) Jokos sinne on tullut talvi?

Anki sa...

Ja jag skulle ju vilja haft fler, men dom andra var visst slut, hmm...typiskt!
Men jädrar vad fint ni har gjort, skitsnyggt med fönstret och slingan! Burkarna är helt ljuvliga, jag hade gamla burkar efter mamma men jag min toka sålde dom...tyckte inte jag hade plats??!
Jaja sent ska syndaren vakna, haha!

Ha det gött!
Kram kram!

Agnes Maria sa...

Så snygga burkar, och jättefint med slingan, jag tycker det ger en så mysig belysning.
ha en fin vecka.
Kram Åsa