Summa sidvisningar

Translate

torsdag 14 maj 2009

Kattungar väntas

Sheba har varit dräktig ettag,och nu börjar det närma sej.
Det är åratal sen sist jag hade kissebäbisar! Slutade med kattutställningar och avel runt -96.
Men sista åren jag höll på så hade jag Sveriges vackraste huskatt veteran ,EMIL. Vilken läcker pokal han fick då.Mycket ,mycket större än gubbens enduro( eller vad det nu var han tävlade i) priser :-)
Ja vi får väl se vad som händer. Ibland saknar jag "katt livet"och utställningarna.Men jag tror inte att jag har tid längre ,och sen gäller det ju att en av ungarna som föds är kanon i temperament och utseende. Sheba har temperamentet,men jag tycker att hon utseendemässigt saknar DET som krävs.Kanske är jag för kräsen efter alla år med utställningar? Det kan ju hända att hon skulle gå bra ändå...
Nej nu får jag gå ut och se om det hänt nåt under natten + knacka på i husvagnen och väcka drängen och pigan.Huset ska målas idag!
Have a nice day/ S

Inga kommentarer: