Summa sidvisningar

Translate

söndag 3 mars 2013

MARS!



Hejsan! Nu är det äntligen mars månad och idag skiner solen och det är över 7 plussgrader ute.Dom små barnbarnen blir en månad gamla idag ..ska dit och titta på dom på tisdag för första gången. Har varit jätte förkyld i 3 veckor så jag har inte kunnat åka till dom innan.Men fått kort på dom små sötisarna iaf. =)

Blir en fullspäckad vecka.Imorgon ska jag dejta min lilla tös och klippa mej,Tisdag hem till min lägenhet och vattna blommor och hämta skinnjacka + pumps,häls på tvillingarna,hämta min bästa kompis när hon slutar skolan och sen ska jag och Tindra (min Schäfer) sova hos henne.På Torsdag ska jag hämta gubbens yngsta dotter och lämna Tindra hos hundvakten för på fredag bär det av på kryssning till Åland. Längtar verkligen efter den goda buffe`n.

Usch vilken suddig bild..men sånt händer ibland ;)

Kram / Sari

1 kommentar:

sylvia sa...

Gratulere med to baby, spennende å få se dem da, tenker de er blitt store,
Fortsatt god bedring til deg.
Klem fra Sylvia