Summa sidvisningar

Translate

onsdag 18 januari 2012

Solat


Nån  strålande sol har vi INTE! Grått trist och regningt..
Jag hade en träff med lilltösen efter hon slutat skolan idag,så jag åkte in lite tidigare till stan och passade på att lägga mej i solariet.

Så jäkla gött! Har frusit hela veckan fast det knappt varit minus grader.
Efter god kina mat så var vi och fyndade i stans pyssel butik.
Affären ska läggas ner så det år 50 % REA tom nästa vecka.
Vad jag köpte får jag visa i nästa inlägg,för nu på kvällen blir det inga bra bilder


Ha en trevlig "lillördag"  / Sari

1 kommentar:

Monika sa...

Härligt! Man får ta till lite extra knep för att rå på det grå vintermörkret. Jag har också tänkt tanken. Men det är fyra mil till närmaste solarium så vi får väl se när/om det blir av :o)

Ha det gott!

Kram
Monika