Summa sidvisningar

Translate

onsdag 6 april 2011

Nu är det vår




Loppis fynd: En skin bok med samlade skrifter av Viktor Rydberg för 10 :-
Inget jag läser..men tyckte den var lite söt på nått vis.
Hittar jag fler så har jag en liten ide för dom..vi får väl se..



En påsk grupp på köks bänken i den gamla ägglådan jag hittade skrotandes ute i verkstan.


Händer inte så värst mycket .Känner mej lite "ur gängorna".
Trött och hängig.


Sommar däcken är på,ute möblerna i paviljongen på plats och lite vår blommor planterade ute vid ingången.


Sen har vi även påbörjat lite smått för bastu bygge ute i drängstugan.
Det får ta den tid det tar för det finns annat som har högre prioritet,men allt hänger ju på vädret.


Ska försöka piggna till så jag får klart små projekten och inläggen kommer lite oftare!


Vår hälsningar till er alla / Sari

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vet precis vad du menar, i april slår vårtröttheten till. Läste att det berodde på ljuset, man hinner inte ställa om nog fort. Jättesött påskarrangemang, och lådan var så fin.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

Anki sa...

Finfint hos dig! Å grilla, gissa om jag längtar!
Nja, storm är bara förnamnet, här är det som ett slagfält med bråte & stora grenar...å inatt blåste två vindskivor av taket, gissa om jag bev skiträdd??

Ha en fin dag & kraaam!