Summa sidvisningar

Translate

tisdag 7 december 2010

17 dagar kvar...


Har ni det stressigt nu??

Lite känns det ju här iaf.nu när julen närmar sej.
Igår kom jag inte ut med bilen när jag skulle handla och hamnade i diket här på gården.Fick ringa efter plog hjälp och sen fick killen dra upp min bil med traktor. Inatt har det snöat igen så det är bara att hålla tummarna nu i eftermiddag...

Jag behöver iaf.inte lägga ner tid på att göra julgrupper.

Visar lite av lillgummans skolarbete.
Fin dörrkrans jag fick för 2 veckor sen..



Betongkruka med 2 stängslad vit amaryllis och spansk mossa...


En söt lten ängel sitter och vaktar vid kanten av krukan.

Idag har dom Shabby chic tema =) 
Jag fyller år på torsdag,så dagens skolarbete har jag önskat mej i present!

Allt för idag,nu är det bara att pulsa ut i snödivorna / Sari

Inga kommentarer: