Summa sidvisningar

Translate

fredag 8 oktober 2010

77 dagar kvar....


Min lillstumpa har börjat med nedräkningen till julafton!!!








Ett sött kors jag beställt från HIMLARUM & en glasburk med kottar och ett konjaks glas med ekollon...inför advents pysslet



Farmors lilla hjärta på besök..2 månader gammal imorgon 9/10.
Längtar efter fler barnbarn.. Tänk att min mamma har SJU stycken! och ett barnbarns barn * LYCKA*


Nu mina goa vänner ska jag tända lite ljus,facebooka en stund och sen se på IDOL!


Trevlig helg på er alla / Sari

2 kommentarer:

pysseltanten sa...

Haha...jepp...nedräkningen har börjat...=)))
Naaaw...vilken liten goding...Börjar minsann längta lite efter barnbarn jag oxå...=) Sååå mysigt...
Ha en härlig fredagskväll nu...med IDOL...=))))
Kraaamizar Git

Unknown sa...

Åhh vilken söting,mitt barnbarn fyller 1 snart och jag vill oxå ha många barnbarn..Men jag tycker nog att det är lite dålig fart på mina grabbar...hahhhahaa...Å så mysigt att vi snart får adventspynta..lr hur..:)...Önskar dig en underbar lördag...Kram/Annelie