Summa sidvisningar

Translate

tisdag 15 december 2009

Det snöar hos mej =)






Hur har alla gummor det med julstöket ute i stugorna?
Idag blir det brödbak här på Rosentorpet.
Tittade precis ut genom fönstret och det är alldeles vitt ute *mysigt!!*
För mörkt att fota såhär kl.07.00,men jag slänger in en bild från förra vintern...
Helgen ruuusade iväg så det hanns inte med några inlägg.
I fredags  var jag och lillan iväg till uppfödaren och hälsade på valpen.Guud så söt hon är!!!
Har bara sett henne på bilder innan,precis som ni här på bloggen..
5 januari flyttar hon hit och då får även min stora tös hem sin valp. En hane som troligtvis ska heta Texas.
Sen var det ju IDOL final.Ocg Erik vann =)
På lördagen kom släkten på födelsedags fika.
Superfina presenter fick jag oxå.
Söndag 3 advent och Lucia och sen ny vecka igen....
Hoppas tiden räcker till bara med allt som ska fixas.
Kramar / Sari

1 kommentar:

Monika sa...

Himmel! Vilken vacker bild! Härligt att ni också fått snö!

Min dottern har också en hund som heter Texas :o)

Ha det underbart!

Kramis

Monika