Summa sidvisningar

Translate

torsdag 30 oktober 2008

Flytten är klar

Ja nu bor vi i huset,eller kanske man ska säga mitt i en byggarbetsplats..
Men vad gör man med lata hantverkare som inte dyker upp förrän vid 1 tiden?
Dom få timmar dom varit här så har det iaf.blivit finare för varje dag.(men jag har allt varit sur,grinig och tom URFÖRBANNBAD-mitt finska temperament kanske??)

Guldklimpen har varit mina äldsta barns kompis som ställt upp så himmla mycket + hans tjej.
Målat,hjälpt till med flytten ,gasat ner till Göteborg o IKEA för att det fattades skåp till köket och dessutom flyttstädat hela lägenheten!! Men viktigast av allt så har han pratat massor med lilltösen så hon ser honom som en extra storebrorsa .

Nu är jag helt slut efter all fakturering och buntar med räkningar som betalats.Ska testa nya duschen o sen krypa ner bredvid maken som redan ligger o snarkar.Misstänker att Luddisen krypit ner hos lillan som vanligt. Lite nya foton kommer så snart jag hittat sladdar o sånt till kameran. NATTINATTI

Inga kommentarer: