Summa sidvisningar

Translate

lördag 23 maj 2009

Barchettan




Min kära bil såldes igår! *snyft* Nu ska vi leta efter en svart BMW cabbe istället...Kan ju va smart att få plats med mer än 2 pers i bilen Förvånar mej inte om jag drar iväg till Tyskland o köper ny Barchetta ändå ! Måste bara sälja V 70 :in o Bmw touring combin först.Hittade en så läcker stylad Nissan cab,men min lilltös är bara FÖR förståndig o intelligent!! CITERAR :"vi kan inte ha en sänkt bil för då kommer vi inte ut från gården på vintern.( =Buss!!!)Vi MÅSTE ha en ( tråkig= min kommentar) kombi för vi har hund ( hmm.. han behöver väl inte åka med?????????)Och sen morsan när du ska handla all julmat med 10 kassar hur tror du att dom får plats?? SVAR:Beställer en kombi taxi hem! eller..allt går att lösa ;-)
JAG VILL INTE HA EN KÄRRING BIL!!! Svar från dottern : Men morsan- du är ju en kärring!
* SUCK* Slut diskuterat från min del.

Inga kommentarer: