Summa sidvisningar

Translate

måndag 30 september 2013

Ny vecka och sista dagen i September

 
 
Mitt nuvarande projekt. En sliten brun hörnhylla,köpt på auktion för en billig peng.
Undersidan behöver en strykning till och sen ska jag tapetsera lite på varannan hylla.Den är i 5 våningar.
Tänkte att den skulle passa i sovrummet bredvid sängen.
Behöver ju ha nåt att göra mellan betonggjutningarna ;)
Efter denna ska jag ta tag i en gammal ful tv bänk som stått i laggårn i 5 år.
Köpt nya handtag till lådorna och skåpet på Jula.
Börjar bli lite kyligt ute så jag får väl stå i ladan och måla.
Ha en bra början på den nya veckan.Kram Sari

1 kommentar:

Monika sa...

Åh, vad fint! Nu påminner du faktiskt mej om att jag nog har en liknande hylla, fast tror bara den har 3 hyllplan, liggande någonstans i förrådet.

Vilken fiffig sparflaska du gjort också! Det var en riktigt fin idé!

Ha det gott och en fin vecka!
Kram
Monika